Salı, Ocak 02, 2007

...














Burası Kayseri'de bir lokanta...Tam resmini de çekemedim ama..

Burayı o kadar çok aradık ki..Bir kere azmetmiştik..Bulacaktık mantısı meşhur olan bir yerde mantıcı...Sokakta sorduğumuz insanların bilgisi beni hayrete düşürdü...Valla bilmem ki mantıcı var mı burada edasıyla..Kafalarını kaşıyarak etrafa bakışıyla..Yanlış yol tarif edişleriyle..

Sonunda bir amca bize "Ananın yeri" dedi...Babam neredeyse adamı dövecekti...

Şimdi yolda sorulacak burası..Bana bu görevi verdiler..

"Şeyy..Pardon..Buralarda mantıcı varmış.."

Karşı taraf "Neresi?"
"Hımm.." kem küm
'Ananın yeri'miymiş neymiş.."

Dayak yemeden bulduk neyseki...

Aradığımıza da değdi..Çok aradık deyince bize yeni geldiniz galiba buraya diye çok güzel bir tabak hazırlayıp ikram ettiler mantının yanında...İçli köfte,sarma,pide...
Güzeldi...

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

ha ha komik macera. arayan ya da adres sorulan ben olsaydım karakolluk olurduk.

bu arada hala hayatta olduğunuzu bilmek güzel;)

iyi bayramlar, iyi seneler, esenlikler.

1/02/2007  
Blogger betus said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

1/03/2007  
Blogger betus said...

:) seni yeniden okumak çok güzel doğrusu...

Uzun süredir görmediğin bir dostu görmek sevindirici...

Yeni yılda yeni mutluluklar.
sevgiler...

1/03/2007  
Blogger asdfgh said...

Bakırköy'de de var Ananın Yeri. Kayseri mantıcısı diye geçiyor. Herkes çok methediyordu orayı.

1/13/2007  
Anonymous Adsız said...

aslında mantı deyince 'kaşıkla' akla gelir orayada yakındı eğer bir daha mantı yemek isterniz kaşıklayı tavsiye ederim topaloglu38@mynet.com

7/26/2007  

Yorum Gönder

<< Home