Cuma, Eylül 22, 2006

Çok güzel günlerdi... Çabucak geçti...

Ben tatilden döndüm..

6 Comments:

Blogger anyone said...

hoşgeldiniz,

merak etmeye başlamıştık, sormamıza ramak kalmıştı nerelerdesiniz diye;)

ve evet insanlar ikiye ayrılır; tatile gidenler ve tatile gidemeyenler;)

9/22/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Merhaba anyone ;

Sormamışsınız ama nerelerdesiniz diye :)

Aslında yoruldum ve döndüm...

Bu biraz da keşif gezisi gibi bişeye de benzedi..İlk 5 gün hariç..

Yakın zamanda fotoğrafları toplayıp yazacağım zaten..:)

9/22/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Merhaba Zebani Kenobi ;

Sizin sitenizi ziyarete geldiğimi gördünüz galiba :)
Fotoğraflar yine çok güzel..
Teşekkür ederim...

9/22/2006  
Blogger asdfgh said...

hoşgeldin hannelise!
ben de merak ettim nerelerdesin diye..
tatiller böyledir, çabucak geçer. geçmeseydi adı tatil olmazdı herhalde;)
nerelerdeydin?

9/25/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Teşekkürler İndis ;)

Şu tekrar geldiğim yere bir alışayım , aynı zamanda gelir gelmez başlayan ramazan ayı dolayısıyla sahur - iftar durumuna da bir adapte olayım , sonra yazmaya başlarım :)

Antalya - Kaş - Fethiye - Marmaris - Turunç - Gökova - Bodrum ...

İşte böyle...

9/26/2006  
Blogger YALNIZLIK OKULU said...

hey yeter yaz şuraya artık unuttun resmen bizi...

10/04/2006  

Yorum Gönder

<< Home