Çarşamba, Eylül 06, 2006

BUGÜNE DAİR...













*
Her varışta uzaklaşan bir yoldu..Görünen bir yakınlık yoktu ulaşılması beklenen..
Bakardım,görürdüm,izlerdim,beklerdim ama bilmezdim neler kaçırdığımı bu bekleyişte...

Bataklık gibi bişeydi ama işte..Ne batıyordun tam olarak , ne de çıkıyordun...
Olduğum yerde sabit duruyordum..
.................

Soğuk bir rüzgar eser burada ara sıra...Ben uyku yerine düşüncelere dalmışken geceden sabaha..
Soğuk bir ter akar başımdan..Saçlarım dağılır sonra..
Daha çok dalgalanır isyan etmişçesine..
Düzeltmek gelmez içimden...

Gözlerime bir bilinmez telaş konar..
.........

Bakmayın ben güzel uyanırım sabahları aslında...
Pencereden bakarım..
Saçlarımı böyle dağıtır rüzgar,düzeltmem..

Gözlerimdeki bilinmez telaş mı?

Bugünün nasıl olacağına dairdir...
............

Dua ederim..
Güneş yeniden doğar....

4 Comments:

Blogger asdfgh said...

Güneş yeniden doğmasa halimiz nice olurdu?

9/10/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Kıyamet olurdu...
O zaman halimizin nice olduğunun da bir önemi olmaz değil mi İndis ?

9/25/2006  
Anonymous Iclal said...

Ne kadar güzel yazmisin kardesim...
bayildim bloguna:-)

10/10/2009  
Blogger HaNNeLiSe said...

Teşekkürler :)

10/24/2009  

Yorum Gönder

<< Home