Perşembe, Ağustos 03, 2006

SORU

"Adı lazım değil baş harfi ben " ne demek ?

2 Comments:

Blogger anyone said...

çok zorlama bana kalırsa, hiç bir anlamı yok.

festival gibisin demek gibi bir şey.

ya da vücut iklimimin kimyasısın demek gibi.

en son berberde traş olurken dinlemek zorunda kalmıştım; o gün ve sonraki bir hafta boyunca düşündüm ama bir anlam veremedim.

bu sözleri yazan adam mutlu olmalı, bu yüzden sözlerde hiç bir samimiyet bulamıyorum. yukarıdaki posttaki cümleyi sevdim; "mutlu şiir şiirin karizmasını bozuyor" demişsiniz.

bence mutlu olan, hayatında herşeyi yolunda giden birinin, mesela arayışta olan birine anlatacak bir şey yoktur. arayışta olan birine ancak yine bir şeyleri arayan biri cevap verebilir. ister hayatın anlamı olsun, ister aşk olsun, ister başka bir şey olsun aradığı.

zaten kitleleri uzun süreli etkileyenlere baktığımızda gerçek hayatlarının da bizlere anlattıklarıyla paralel gittiğini görürüz.

geri kalanlar kendini belli ediyor, sabun köpüğü gibi bir süre sonra uçuyor, sönüyor, bitiyor.

8/03/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Evet,ama Serdar O 'tan daha iyi olduğu kesin...
"Binlerce dansöz var"
(Ama kendisi aynı müziğin üzerine binlerce şarkı yazabilme kapasitesi açısından tebrik edilmeli..O ayrı...)

Kenan D. gelince aslında müzik fena değil ama sonuna bişey ekleyeyim diye saçma sapan şarkılar yapıyorlar...Ve ne anlamsız...Harf ne demek.."Ben" harf mi ? Ne saçma...

Evet, :) Samimiyet yok..Bence de...:)

Bir de gülerek acıklı şarkılar söylemenin de anlamı yok...

Mesela Ferhat Göçer'i izledim o gün..Adam acıklı şarkıda gülüyor..
Bir kasılıyor,bir gülüyor,bir kasılıyor,bir gülüyor...
Sinir oldum...

Evet.Yaşamışlıkları olan insanlar onlar..

Artık öyle değil be Anyone...
Artık yapışkan olmayı öğrenenler de var..

8/04/2006  

Yorum Gönder

<< Home