Çarşamba, Ağustos 16, 2006

BÖYLE OLACAKSA, OLSUN..

Bugün arkadaşımın doğumgünüydü ve ben unutmuşum.
Doğumgünlerinden ve hediye almaktan pek hoşlanmam ben aslında..
Hediye almaktan hoşlanmayışım anneme küçükken paramı biriktirerek aldığım bir bluzu beğenmeyişine ve onu giyinmeyişine denk gelir ki o bunu hiç bir zaman kabul etmedi..
Ki hakikaten bunu yapacak biri olmaması arada bunu uydurduğumu düşündürtüyor bana..
("Üzmemek için hakikaten berbat bir bluz olsa da annem o bluzu giyer " demek istiyorum burada...)
(Aslında hediye olarak kıyafet almak doğru bir davranış değildir.Bunu da öğrenmiştim..)

Hep bir beğenir mi korkusu yaşarım hediye alırken...Oysa düşünmek değil midir önemli olan?


Doğumgünlerinde hep bir pasta önünde toplanış ve ardından fotoğraf makinesine doğru sırıtışlarla birlikte ardından pastadaki mumları üflerken,ardından pastayı keserken,ardından pastayı yerken,ardından hediyeleri açarken..Bütün doğumgünleri sıradan.
............................................
Mesela ben doğumgünümde bütün herkes toplansın ve beni ne kadar sevdiğini anlatsın istiyorum...
Benim ne kadar mükemmel bir evlat,benim ne kadar mükemmel bir kardeş,benim ne kadar iyi bir arkadaş , benim ne kadar akıllı, benim ne kadar güzel ..olduğum söylensin istiyorum falan filan..
Yani o gün egomu tatmin etmek istiyorum..

O gün iyi ki doğmuşum yahu!!
dedirtsinler istiyorum...

Tamam..Sustum ...saçmalıyorum..

11 Comments:

Blogger anyone said...

doğumgünlerimi ben de önemsemediğimden şimdiye kadar sadece bir kez kutladım, onu da ben değil arkadaşlar kutlamış ve hala hatırlarım; bir kaç sene önceydi ve işyerindeki arkadaşlardan biri telefonla arayıp "teknik bir problem var, gelir misin" diye çağırmıştı. gidip "nerede problem" diye sorduğumda da o ana kadar sakladıkları pastayı gösterip "işte burada" demişlerdi. benim için güzel bir anıydı.

genelde ise bir kural olarak kutlanır çoğu işyerinde; kutlamak zorunda olduğunu hisseder herkes, pasta sipariş edilir, doğum günü çocuğu da haberi yokmuş gibi davranır vs. vs. hepsi yapmacık, hepsi beklenen bir şey, sürpriz yok bu da sıradan ve olağan bir etkinlik yapıyor kutlamaları.

oysa değer verdiğin birinin araması, iyi niyet dilekleri bile önemlidir.

doğum gününüze çok var daha. o gün hala buralardaysam geçerken uğrar günün anlam ve önemine uygun bir kaç cümle yazar giderim.

neyse ben de saçmalıyorum, tamam sustum;)

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Benim mutlaka kutlanıyor Anyone..Aile geleneği gibi bişey..Çocuklar için çok güzel bir durum da büyüdükten sonra pastaya üflemek falan komik oluyor..:))

Evet,sürpriz olarak güzel tabii...

:)Anyone bazen düşünüyorum.. (Daha kapatmadım ya diğerini )..Acaba tekrar yerime mi dönsem diye..Ama boşver diyorum ..Böyle daha sakin..

Hem belki ben de giderim o zamana kadar :)
Sizin doğumgününüz ne zamandı Anyone Bey ?

Bakın saçma bir merak daha :)

................

Bu arada son yazdığın yazıda bloglardaki insanları eleştiren bir şahıstan bahsetmişsin ya..Haklı demişsin..
Anlamadığım şey o bayanın bloğuna ilk rastladığımda internette tanıştığı bir şahısla olan aşklarını anlatmasıydı...
Neyse...

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Ki eleştiri bence de doğru..
Ki isteyen istediği kişiyi eleştirsin ne farkeder..

Ama eleştirirken birşeyleri insanların kendi yaptığı birşeyi eleştirmesi komik oluyor ...

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Bu arada o hani ardarda destek mesajları var ya..
"hakkını savun.."falan filan diye...

O da sürü psikolojisiyle :))

Ya ben hiç blog takip etmiyordum bir kaç tane dışında..

Ama çok güldüm bu davaya..:)

8/17/2006  
Blogger anyone said...

belki önümüzdeki sezona bakmaya değil de, önümüzdeki maçlara bakmalıyız. o kadar uzun boylu planlara ömrümüz(blog ömründen sözediyorum. 1 blog senesi = herhalde 25 senemize tekabül ediyor:)) yetecek mi?

doğum tarihime gelince; emin değilim biri resmi fakat yanlış, diğeri gayrıresmi fakat emin olamasam da doğru olarak kabul ettiğim iki tarih var. bunlardan doğru olarak kabul ettiğim de kasım'ın 7'si. tipik bir akrep işte ama akrep'ler hakkında söylenenlere inanmayın;)

siz sordunuz diye söylüyorum, vallahi bir şey beklediğimden değil, hem zaten dediğim gibi alışık değilim benimkinin kutlanmasına;)

saygılar efenim.

8/17/2006  
Blogger anyone said...

evet dava konusu da gerçekten ilgi çekici bir mecraya doğru ilerliyor. komik ve ironik olan böyle boktan bir tartışma fikir özgürlüğü şemsiyesi altında yürüyor. yazma özgürlüğü tamam da hiç kimse halka açık bu tür komunitelerde eleştirme özgürlüğünden sözetmiyor.

neyse, daha fazla uzatmayayım bence, şahit yazarlar sonra. zaten olayı kendi mekanıma taşımakla başımı yeteri kadar derde soktum;)

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Yani resmi olan yanlış..Hımm..

Ne çok Akrep var ortalıkta..:)

Aklımızda bulunsun..
Zaten unutuyorum doğumgünlerini de..
Günün anlam ve önemine uygun cümle ben de gönderirim diye..

Saygılar..

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

hahaha şahit mi yazarlar ? :)
Tamam o zaman..
Korkalım..

Anyone arkadaşım da pişman bence..
Yazdığına yazacağına ,eleştirdiğine eleştireceğine pişman oldu..
Ben severim onu da yazdıklarını da..

Asıl o yazıyı yazmasındaki sebep neydi biliyor musun?

O şahsın her yere "Çok güzeldi" diye kendini tanıtmak için yorumlar bırakmasıydı..

Onu da severiz yoksa..:)

8/17/2006  
Blogger anyone said...

ben de bu xxx xxx kişisi neden her yere bir-iki kelimelik yorumlar bırakıyor diye merak eder dururdum. tek farkeden bendim sanıyordum;)

ee, bu işler zahmetli. çok yorumlanmak, hit almak istersen öyle yapman gerekiyor!

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Valla benim baktığım bloglara bırakıyordu..Sen de dahil..
Hatta benim bloğa da..:)
.............
Tek sen değilsin demek ki..
.............

Başı göğe erer mi insanın bu şekilde ?

8/17/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Daha fazla konuşmamakta fayda var..
Algıları açık bir arkadaş kendisi..
Her an benim bloğa da damlayabilir :)
hahaha:)

8/17/2006  

Yorum Gönder

<< Home