Çarşamba, Ağustos 16, 2006

.............

Dün gece o mekanda ben içki ve sigara içmeyen biri olarak ve bulunduğu ortamdan da rahatsız olduğu için kasılıp kalan bir insan pozisyonunda olmamak için elimdeki meyve suyuyla konuşmalara katılırken ,insanların sallanışlarının ve yüzlerindeki sahte gülümsemelerindeki anlamsızlığın boyutlarında dolaşırken hiç bir zaman böyle olmayacağımı bilip mutlu oldum...
Sonra düşündüm evet,beni anlamlandıran da bu...Anlamlıyım...

Olmadığım gibi biri olmaya çalışmıyorum...
.......................................

(Oradaki bütün insanların sahte gülümsemeleri olduğunu söylemek istemiyorum.
Sadece diyorum ki sahte davranan insanlardan hoşlanmıyorum.
Etrafta bu tür insanlarla dolu diyorum..
Yoksa tabii ki benim arkadaşlarım da içiyor...Ben de gülüyorum...)

Ama yanımda olmasından hoşlanmadığım tiplerin çevremde olmasından ve öyle olmadığı halde görünmeye çalıştığı ,olmaya çalıştığı insan tipindeki eğreti duruşundan hoşlanmıyorum..)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home