Perşembe, Ağustos 03, 2006

...................................

Gece ve uykusuzluk..
.....................................

Masallar,romanlar,hikayeler,şiirler....
Masallar yalan,romanlar uzun,hikayeler kısa,şiirler acı .....

......................................

Ve ben kötü bir roman olmaktansa iyi bir hikaye olmayı tercih ederim..
Yaşam açısından...

......................................

Mutlu şiir, şiirin karizmasını bozuyor...

........................................

Masallarımı rafa kaldırdım...

Peter Pan ülkesi var mı diye düşünürdüm..
Öyle bir yer de yok galiba...

....................................

5 Comments:

Blogger betus said...

Evet Peterpan ülkesi diye bir yer olmalı.Hatta eminim olduğundan.Gözyaşlarımızın karşılığında kazandığımız mutluluk bonuslarımızı orda harcıyacağız :)

8/03/2006  
Anonymous Adsız said...

"masala inanmıyan gerçeğe inanır mı?" m. mungan...
bence var.

8/03/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Merhaba Betüş ;

Aslında ben bir değişiklik yapıp uçmayı öğrenip sonra Peter Pan'ın gelmesini beklemeden o ülkeyi bulmayı düşünüyorum..
E artık bunca karışıklık arasında Peter Pan'ın da işi kolay değil :))

Hımm..

Evet,ben şimdi harcamaya başladım yalnız..Elimdekileri harcıyorum ne olacak ? :)

Senin bloğunu okuduğumda umutsuz görmüştüm..

Şimdi umutlu..:))Ne güzel...
Böyle olmalı işte...

8/04/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Zebani Kenobi ;

Aslında evet bazen var olan yoktur,bazen yok olan vardır...
İnsan bazen var olmak ister bazen yok olmak...
Bazen masallara sığınır,bazen gerçeklere..

Ki aslında ikisi de yalan...

Yaşamalı işte..

Masallarla,hikayelerle,gerçeklerle,yalanlarla...

Zıtlıklar olmasa ne anlamı kalırdı ki dünyanın...

8/04/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Groteskada ;

Hımm..

Masallara inanmayan gerçeklere inanmaz mıymış? :)

Hayallerimiz de çoğu zaman masalsıdır..

İnsan hayalleri olmadan yaşayamaz değil mi?

Ve gerçekleştirecek bir hayali yoksa gerçeği de olmaz...

Haklı..

Bir umut işte....

8/04/2006  

Yorum Gönder

<< Home