Salı, Ağustos 22, 2006

ARAMAYIN..


















Beni arayın ..
Bakın 3 dakika kaldı...
Sadece 3...Yazıyla üç...

Arayın..Lütfen beni yalnız bırakmayın..
Burada kaççç üçgen var ?

Bakın bir daha söylemeyeceğim.
Sadece 2 dakika kaldı...
Arayın beni lütfen sizin iyiliğiniz için..
Daha ne yapayım ben...

Şu aşağıda görünen numaraları arayın salaklar..
Beni yalnız bırakmayın...
Benim tek isteğim size para kazandırmak..
Kendimi düşünüyorsam ne olayım..
Sahi ne olayım ?

Her neyse..
Çok basit..
Sen akıllı olan...(aptal)
Hadi..
Sadece 1 dakika kaldı...
Offf..Daha başka ne diyebilirim..Arayın ve kazanın..
Burada kaçç üçgen var...Kaçç..Kaçç..Kaçç...Hadi ama..
Hala bekliyorum...

Tamam kendi kesemden artırıyorum para miktarını..
Daha ben sizin için ne yapayım..

Evet süre bitti..

Alo..

(Bugün iyi kazıkladık seyircileri..Yarın ne yapalım acaba ?...)

Not 1 : Dün radyoda dinlediğim bir programda bu yarışma programlarını arayan insanların yüklü miktarlarda para ödedikleri söylendi. Biri 100 milyon kazanmak için aramaktan 1 milyar telefon faturası ödediğini , bir diğeri de bu yarışma programlarında kimse aramıyormuş gibi davranıldığını arayınca bir soru sorulduğunu , bildiği halde "yaklaştınız,tekrar deneyin" dediğini , bu şekilde hırs edip tekrar tekrar araya araya yüklü miktarlarda telefon faturası ödediğini belirtti ..


Not 2 : Ey Allah'ım akıl fikir ver sen kullarına...

2 Comments:

Blogger anyone said...

aramıyorlar zaten, aranıyorlar.

öyle bir programı sunabilmek de özel bir yetenek, hazmetme kapasitesi, mide gerektiriyor.

8/23/2006  
Anonymous Adsız said...

amin :)

8/24/2006  

Yorum Gönder

<< Home