Pazar, Ağustos 20, 2006

-2-

Burada uzaktaki karşı apartmandan biri atlamaya kalktı dün...

Tamam şimdi ben de şuradan atlamam ama atlamaya kalksam insanlar kaç saniye bekleyecek burada meraklı gözlerle..Peki kaç tanesi gerçekten korkacak benim için..Peki kaç tanesi üzülecek ? Peki kaç kişi harekete geçecek kurtarmak için ? Anlatacak bir hikayeleri olacak belki...

Geçip gidin…

Size ne ?

"Ayrıca bunu yapacak olan yapar,aklına koymuşsa ,görünmeden yapar,beklemez ."

Ölümü tercih ederken bile showman olanlar var bu dünyada...

İnsanlar ne kadar da aptal…

Ben "atla" dedim...

Polis geldi kurtardı...
……………..

Ben de şey yapmayı düşünüyorum…Hımm..Belime ip bağlayıp,aptal kalabalığı toplayıp sonra atlayıp hepsine nanik yapmayı….

Bakın ama aşağıda bahsettiğim kadının yaptığından daha fazla meşgul etmez sizi bu durum merak etmeyin…

……………

Baksanıza akıllı kadın aptal seyircileri televizyona toplayıp bütün haberlerin önüne geçti yasak aşkı ve çocuğunun kaçırılaması olayıyla…
Hangi haberi açsam ondan bahsediliyordu…
“Bu ne?Şaka falan mı ?”
Dedim…
.................

Ama gerçek...

1 Comments:

Blogger asdfgh said...

hepsi de gerçeğin ta kendisi..
geçen gün bizim alt kattan çok kötü sesler geliyordu. birisini boğazlıyorlardı sanki, eşyalar oradan oraya atılıyordu. insan öyle bir hayvanlaşıyor ki bir anda. şaka gibi, başkasından duyunca.

8/21/2006  

Yorum Gönder

<< Home