Pazar, Ağustos 20, 2006

-1-

Güneş karşıdan vuruyordu yüzüme doğru…Gecenin hafif sarhoşluğu henüz geçmişti.Kafanı kaldırdığında güneşe bakabiliyordun şimdilik.Biraz sonra bütün gösterişiyle yükselecekti.Ama şimdilik etkisiz bir şekilde aydınlatıyordu etrafı..Bakabiliyordum..
Kafamın içinde davullar çalınıyor ve biri enseme arada bir şaplak vuruyormuş hissi duyuyordum.
Bir ıslık sesi de duydum o arada ama ne üflüyordu o dudaklar..
Kafamın içinde dönüp durdu ...Bir yandan davul çalıyordu,bir yandan melodi…
Bulmalıydım…Buldum…



Gece izlediğim filmde suçsuz bir mahkumun ayağına takılan cihazla hiçbir yere gidememesi ve suçsuzluğunu kanıtlayıp kurtulması anlatılıyordu ve çok saçmaydı ama izledim…

………………….
“İnsanların sıcaktan bunalması ve yağmur yağsa da biraz serinlesek dedikten sonra yağmurun yağması , ardından sel oluşturması ve insanların daha mutsuz olması.İşte burada da anlatılmak istenen bişeyler var…”dedim.

“Sonra yaptığın her şey dönüp dolaşıp sana ulaşır ..Elbet yapılan her iyiliğin ya da kötülüğün karşılığı olmasını diliyorum..Ve buna inanıyorum..Ben ve diğerleri güzel günler görecek..Ki şimdi de güzel..Ama olsun…Ben diğerleri için istiyorum bunu…”dedim.
………………….
“Kendimi kandırmamalıyım…Kimin öldüğünü duysam çevremdekilerin ölümü korkutuyor beni…Bencilim evet…

Kimin hasta olduğunu duysam da “Allah başa vermesin “ diyorum…

Tek beni ilgilendiren benim hayatım değil elbet ama en çok benim hayatım ilgilendiriyor beni..”

Evet,ne var..Herkes aynı....
………………………

1 Comments:

Blogger YALNIZLIK OKULU said...

pentagram ya pentagram daha ötesi yok ki...

8/26/2006  

Yorum Gönder

<< Home