Pazartesi, Temmuz 24, 2006













Savaşlardan nefret ediyorum..
Savaş haberlerini dinlemekten nefret ediyorum..
Ölüm haberlerini duymaktan nefret ediyorum...
Kan görmek istemiyorum...
İnsanların suratındaki acıyı görmeye dayanamıyorum...

Bişeyler yapamamaktan nefret ediyorum..

Ve hala saçma sapan şeyler için endişelenmekten ve bunun için kendimden nefret ediyorum..


Bazı insanlar ölmeli..
Ama suçsuz günahsız insanlar değil....
Nasıl bir vicdandır bu ?
Ne biçim insanların olduğu bir dünyada yaşıyoruz?
Off..Allah'ım..Sivillerin üzerine bomba atıyorlar...

Ve minicik çocukların bedenini yok etmeye vicdanları elveren insanların olduğu bir dünyada yaşıyorum...
Daha kötü ne olabilir ?

Fotoğraf : http://fromisraeltolebanon.info/ sitesinden.

2 Comments:

Blogger anyone said...

daha kötüsü buna alışmak, kanıksamak olur herhalde.

bu bizi onlarla suç ortağı yapacak olan şeydir.

gerçi yine bir şey yaptığımız söylenemez; şövalyelerin devri sona erdi biliyorsunuz, artık demokrasi var her yerde; bizi yönetenler bizim adımıza en doğru kararı veriyorlar zaten! bak ırak'ta da demokrasi var bazen pazar yerlerine bakarsanız görürsünüz!

o değil de bugün bir haber okudum; sıcaktan bunalıp uçurumdan dereye atlayan 2 keçiyi izleyen 160 koyun telef olmuş, sürü psikolojisi dedikleri bu olsa gerek. ne kadar da tanıdık değil mi?

7/25/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Çok kötü Anyone... Gerçekten çok kötü...

Biz de dibe vurmak üzereyiz...Nereye varacak bakalım sonumuz...
Ortalık karışık...(Bizi yönetenler)Onlar da ne yaptığını bilmiyor bence..

Evet...Biraz önce bir kanalın gece haberlerinde izledim ben de...
Kesinlikle çok tanıdık...

7/26/2006  

Yorum Gönder

<< Home