Cuma, Temmuz 28, 2006

KAKTÜSÜM ÇİÇEK AÇTI...


















Zamanında evimize sarmaşık bitkisi almıştık ve bu bitki evi o kadar benimsemişti ki ne zaman ve nasıl olduğunu anlamadan her tarafı sarmıştı...Kapıdan içeri girerken eğilmek zorunda kalıyorduk bitkiyi rahatsız etmemek için düşünün...Tavana falan çıkmaya başlamıştı artık...

Sonra babam olmadığı bir zamanda (kendisi hiç bir bitkiye kıyamaz..) kestik ve dışarı koyduk..(Mecburen )
Rüyalarıma girdi sardı sarmaladı beni...Kurtulduk ama...Taşındık o evden...

Yani bitki sevgisi ama bu kadar da olmaz değil mi ?
Evi botanik bahçesine çevirmenin alemi yok tabii ki..

Bu benim kaktüsüm...
Kıpkırmızı iki çiçek açtı..


















Kimileri bir bitkiye bile kıyamazken .....

8 Comments:

Blogger deniz said...

kaktüsünüz beni büyüledi

7/29/2006  
Blogger deniz said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

7/29/2006  
Blogger deniz said...

bir adı var mı bu kaktüsün ?

7/29/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Merhaba Dirtybird.

Evet,beni de büyüledi gördüğüm zaman:))

Ama inan isminin ne olduğunu bilmiyorum ama sen de almayı düşünüyorsan öğrenirim aldığım yerden :)

7/29/2006  
Blogger deniz said...

almayı düşünüyorum evet
ama bende sorar bulurum sağol

7/29/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Peki ..

Bir çeşidi daha var bende... Dikenli o..Üstünden küçük kırmızı çiçekler açıyor..

Bu dikensiz çeşidi..

7/29/2006  
Blogger anyone said...

nedense benim beş kardeşler'i hatırladım. benim için hüzünlü bir anıydı;(

ama sizinki bayağı sağlıklı, gürbüz görünüyor. bir ismi var mı? ;)

7/31/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Hımm..Evet,biliyorum..Okumuştum...
Hayırlısı olsun...Üzülmeye değmez :)

Mesela bak bu kaktüs bugün 2 çiçek açtı güzelleşti,kendini olduğundan farklı gösterir oldu,renklendi,canlandı...

Ama yakında tekrar aynı kaktüs olacak...Sıradan bir kaktüs..:)

İsmi yok henüz...:)

8/01/2006  

Yorum Gönder

<< Home