Salı, Temmuz 18, 2006

İŞTE ÖYLE BİŞEY..















Arasıra burnuma mis gibi çiçek kokuları geliyor sonra bir tatlı rüzgar esiyor.
Şarkı söylüyorum rüzgara karşı ki güzel şarkı söylerim ben..
İşte o anda rüyaya dalasım geliyor gözlerimi kapatıp...

Tamam.İşte bu kadardı.

Ama kalk oturduğun yerden ve kaldırım taşlarını say kalbinin..
Kendine güzel bir aralık bul..Ara sıra ayağın o aralığa takılsın yürürken..
Bir anka kuşunun üzerinden geçip neredeyse kafana s*çmasını iste...
Bir dilek tut ....

................

Ben kimim Allah aşkına...
Kimseye eyvallahın yoktur da sen kimsin ?

4 Comments:

Blogger YALNIZLIK OKULU said...

NE SENİ BİLİYORUM NE KENDİMİ...
NE ÇOK GÜLÜYORUM NEDE AĞLIYORUM...
NE HAYATI YAŞIYORUM NE YOKLUĞU...
AMA BİR TEK AŞKI BİLİYORUM UMUTLU YOĞRULANINI....

7/18/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Ben onu da bilmiyorum..

7/18/2006  
Blogger anyone said...

melankoli kokuyor burası şimdi

7/19/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Şimdi mi ?
Ah Anyone...
Beni sarar melankoli...(Öyle bir şarkı vardı..)

7/19/2006  

Yorum Gönder

<< Home