Salı, Haziran 27, 2006

DURUM BUNDAN İBARET AMA ...HERŞEY GÜZEL OLACAK..

Bazen bir masada oturup sohbet ederken arkadaşlarla o anda arkama bakmadan oradan ayrılmak ve tek başıma yürümek istiyorum sokakta , bir başıma kalmak istiyorum...
Biraz alışkanlıklarımı bırakıp kaybolmak istiyorum ortalıklardan..Bazen yokolmak istiyorum...

İşinde çalışırken bir anda kendini hapishanede gibi hissedip , o sıkıntıyla o anda yeter artık deyip orayı terketmek müthiş bişey mesela ...(Gerçekten biliyorum da söylüyorum...)Ayrılıyorum ne haliniz varsa görün demek...
Bunun gibi..O anda hissettiğin duygu gibi..

Özgürlük gibi...Yapmak istediklerini yaparken ki içinde oluşan heyecan gibi...Bu tip şeyler hissetmek istiyorum hep ama hep...

Kendi işini kuramamak,kendi kendinin patronu olamamak kötü bişey...Olabilme ihtimali güzel ama...

Hayatım boyunca bir yerlere bağlanma duygusu boğmuştur beni...Güneş görememek...Yaratıcılıktan uzak,basit bir çevre içinde bulunmak...

Çoğu kişi eminim istediği konumda değil...Çoğu kişi gece kafasını yastığa koyduğu anda çelişkileriyle birlikte uyuyor..

Şunu anladım ki zaten mutluluk denen şey uçucu..Aseton gibi...
Anlık yani...

Keşkelerim olmamasını diliyorum ben hayattan..Bir de etrafıma bakınca halime şükretmeyi öğrendim...

Yaşamak bu olmamalı..Ters giden bişeyler var ama....
Hep bir zorunlulukla yaşamak..
Hep bir treni kaçırma telaşı...


İşte şu anda "Unwell" 'i dinleyebilirsiniz mesela...

Ben de "I'm not crazy, I'm just a little unwell "diyebilirim mesela..

Ya da "Dream On" çalabilir fonda...

"I know nobody knows
Where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
You got to lose to know how to win" der...

Sonra da yine uyku vakti gelip geçmeli...Saat 2:00 olmalı...

Zaman çabuk geçiyor..

"Bak Haziran da yavaş yavaş hazırlık yapmaya başladı gitmek için...O bile inanamıyor ne zaman gelip ne zaman geçtiğine...Ben teselli etmeye başladım artık zamanı...O kadar insanın ahı var ki üzerinde..."demiştim zamanında..Hatırlayıp yazayım buraya...

Sonra da herkese iyi geceler dilemeli...

İyi geceler...

"Half my life's in books' written pages
Lived and learned from fools and from sages
You know it's true
All these things come back to you"

Düşleyin...

3 Comments:

Blogger anyone said...

musluktan boşanırcasına akan zaman herkesin sorunu. aslında sorun mu değil mi emin değilim ama çabuk geçtiği kesin zamanın.

neyse dream on'u sevdim, dinlediğim ilk aerosmith şarkısıydı. çok teşekkürler.

6/27/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Çok da sorun değil aslında güzel yaşandıktan sonra geçen zamanlar...

Ama her geçen gün bir zorunluluk olarak geçiyorsa ve sen ömrünü hiçler uğruna tükettiğini hissediyorsan kötü olan bu...
Bu durumda bir sorun haline gelebilir musluktan boşanırcasına akan zaman...
Kaliteli harcanan zaman geçse de acıtmaz...
Boşa harcanan ömür acıtır...

Evet,güzel şarkı..

6/28/2006  
Blogger HaNNeLiSe said...

Ben de teşekkür ederim yorumunuz için...

Ve gerçekten beslemek gerek ruhu...
Biraz cesaret gerek...

7/11/2006  

Yorum Gönder

<< Home